نی نی شاهد وشهیده

توصیه های دوران بارداری

1390/8/25 1:54
1,343 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام  قصد دارم یکسری توصیه های که مخصوص دوران بارداری است برایتان  بنویسم

ان شاء الله که مفیدومورد استفاده تان قراربگیرد

به طور کلی چند اصل در دوران بارداری توصیه می شود:

1- تغذیه مناسب

2- استراحت کافی

3- داشتن آرامش روحی ومعنوی

4- انجام ورزش های مناسب

5- انجام مراقبت هاب دوران بارداری

6- شناخت علائم خطردرحاملگی

ادامه دارد ...

برگرفته ازکتاب ریحانه بهشتی نوشته سیما میخبر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان یاس
25 آبان 90 15:27
سلام من اومدم خیلی خوبه که افرادی مثل شما حضور دارند توی این محیط ها امیدوارم با مطالب جذابتون بقیه هم فیض ببرند من مطالب تون را دنبال میکنم ولینکتون هم کردم خیلی خوشحالم کردید ای کاش به متاهلین اهل البصر میگفتیم که بیایند دراین مکانها فعالیت کنند که جدا جای خالی شان احساس میشود.ممنون از مطلب خوبتون منهم استفاده میکنم درنظر دارم دراین دوره بارداری به یه نحو متفاوت بنویسم امیدوارم شما هم کمکم کنید.
یاعلی

ممنون عزیزیم اگه ازدست من کمکی بربیاد حاضرم قربانت

علی
28 آبان 90 20:58
با سلام از شما دوست عزیز دعوت می شود تا از پایگاه ((رسانه های مسیحی)) بازدید به عمل آورید. در این پایگاه به بررسی رسانه های فارسی زبان مسیحی با رویکردی انتقادی پرداخته می شود. پیشاپیش حضور شما را ارج می نهیم.
خاله هدي ياسمين زهرا
7 آذر 90 10:52
از آشنايي با شما خوشحالم. باعث افتخاره كه به وبلاگ ياسمين زهراي كوچولوي ما هم سر بزنين.